Winking Line Smiley

Jumaat, 27 Ogos 2010

tudung..oh tudung..

dengan namaMu kebermula ya Allah Ya Rahmaan Ya Rahimm..


cute tak budak kecik tuw pakai tudung..hehee anak saya pada masa depan..

hari nie saya chat dengan fb saya tau..sronokkk nyerr..senyum sampai ke telinga..
hehee...

saya cakap ngn bf saya kat ym kan..

 Ana: saya sayang awak..awak sayang saya tak?
Dia: sayang..

saya tanya lagi..

Ana: Awak sayang saya tak?
Dia: Sssaya sayang awak selebih-lebih sayangggg!!

dia jawab dengan saya..
saya tak puas hati..tanya lagi..

Ana: Awak sayang saya?
Dia: Ssssayangggg..malah saya rinduw awak(yelah lama tak jumpa)!!

pastu saya cakap dengannya,

kalau awak sayang saya..boleh tak awak pakai tudung untuk buktikan awak sayang saya..

[opss..bf tuw bukan boy friend tapi best friend..almaklum laa,saya nie kan masih budak-budak(perasan budak kott)..hehee..]


die cakap tak dapattt..tak bolehhh sangat-sangattt..

sebab hati dia belum terbuka gi nak pakai tudung..dia tak nak kalau dia pakai tudung tapi perangai keanak-anakan dan nakalnya memberi malu perempuan tudung jer..

saya cakap laa nak berubah tu bukan senang..(sebab saya pon sama kamceng dengan dia gak dulu)
dia cakap susah..nanti dia rasa terpaksa..

sebab tu saya cakap,awak pakai tudung kerana sayangkan saya..jadi awak tak rasa terpaksa..
(sebenarnya nak cakap pakai tudung kerana Allah tapi susah nak cakap gitu sebab saya tak pasti adakah dia cintakan Nya)

sahabatku sayang..saya menghargai kasih sayang awak..
saya tahu,sahabat saya nie dilahirkan dalam keluarga yang tidak menitik-beratkan pasal agama..
saya faham..kalau saya pun,belum tentu saya pakai tudung..saya tak salahkan keluarga awak..apatah lagi naksalahkan awk oh sayangku...

saya sayang dia..sungguh-sungguh saya sayang dia..dan kerana sayang saya tegur dia..
Adakah patut saya cakap saya sayang dia tapi saya masih sukar hendak menegur kesalahannya??

ya Allah..bantulah saya..saya hambaMu yang lemah..hanya padaMu kebersandar agar saya kuat..