Winking Line Smiley

Rabu, 4 Ogos 2010

aduhh..ape nie..

Ya Allah hari nie daku hidup kerana rahmatMu..
jika daku menulis nie pon adalah dengan nikmatMu..ampunilah daku..


semalam 3/8/10,tuesday..
dalam pukul 8.32 gitu laa..saya bersembang di laman fb ngan kawan lelaki sama KRJ..
die tanye saya,bleh tanye satu soalan tak..
hehee saya jawab boleh..tafaddal..dipersilakan..
tiba-tiba soalan cepumasnya timbul..

aduhhhhhhhhhhh..toolllllooooooooonnnnngggggggg

hehehehe..saya hanya mampu ketawa..dah ketawa jer dapat mententeramkan perasaan saya saat tuw..huhuu(nasib baik tu laman sembang taip jer,klo depan-depan..argg malu ler..)
lama jugak saya fikir ayat yang sesuai nak bagitahu dia..

korang nak tau ke pe die cakap kat saya??..

hehee..secret..

nanti malu saya..masalah dah timbul,saya kena selesaikan secepat yang mungkin!!
moga die faham maksud saya..saya tidak pantas untuknye..

NOW..SEKARANG..apa yang penting..Allah yang Maha mencipta kasih yang menimbulkan rasa kasih sesama makluk seperti kasih saya pada awak..hehee~hehee~ (^_~)v

malam kian berlalu..saya bukak ym..
jumpe akak cute..kakustazah oii..hehee kakak yang baik haty..
oh sahabat saya..tempat saya mengadu masalah nie..hehee
thanks kak! hati yang walang jadi tenang..

Alhamdulillah..hanya padaMu kubersujud dan kubergantung harap..


========sakit atie + germ + marah + sume rse bergbung laa============

nie crita len pulak..
ya Allah..saya insan yang lemah..
nie dah rasa nak rebah jer..
menangis dan terus menangis..
sahabat ape gitu..
menggalakkan saya ke arah maksiat..
na'uzubillahi min zalikh..

ade ke patut die pujuk saya supaya terima jer si dia tuw??sahabat ke tuw?
menggalakan saya ke arah maksiat??
kan ulama' cakap couple tu haram..
H A R A M!!



sume perasaan bergaul dan bercampur ade right now!! (waktu tulis nie)
setiap masej de saya tak balas..
pandai plak mintak maaf..

hehee..tak pe..de dah insaf kot..saya maafkan..
bile jumpa si die wat slumber jer..sebebanarnye hal tu dah lame terjadi..
tapi as a girl.. easy to forgive BUT difficult to forget!


memaafkan tu lebih baik bukan..
jadi...

(*__^) saya maafkan awak sahabat hanya kerana Allah..nothing but Allah!