Winking Line Smiley

Sabtu, 21 Ogos 2010

hottt..10 minit gi nk berbuka!

bismillah..hanya namaMu Yang layak kumulai tulisan ini ya Rahman..


hari ni meriah ckit rumah..(slalunye sunyi sepi)
abang Takim dan familynya berbuka bersama kami..hehee bestt!! ada irdina..

adik-adik saya yang tinggal kat asrama pon balik rumah ari nie..besttt!!

tak sabar nak berbuka..10 minit lagi..

tetiba kak jan menegurku..
"kenapa tak cedok habiz nasi tuw!"
marah sungguh kakak dengan sikapku tuw..takut jugak saya..(sebelum nie akak jarang marah saya)

"tak kak.tadi kte bagi ayer tebu ngan mierza(anak buahku) pastuw susun kerusi tuw kejap..nie nak sambong balik laa cedok nasik" kataku sambil tersengeh..hehee(agaknya saya memang suka tersengeh kot)hahaa..

"awak kalau tak menjawab boleh tak?satu akak kate berderet-deret die jawab..kalau diam jer tak bleh ke?akak dulu kalau abang-abang marah,kte orang diam jer.."
suara akak melantun nyaring di telinga saya..
dihadapan semua orang kat meja makan pulak..huhuu..

.aduuhhaii ya Allah....
sunguh-sungguh menyesal saya menjawab soklan cepumas akak tadi..

dengan slumber mak pulak cakap.."dah mulut burung,mane nak diam..satu orang cakap,die balas sepuluh"
semua tersenyum-senyum dengan bicara mak..hehee

bapak pulak menyampuk"tuw lah mak awak banyak sangat makan telur burung waktu opie mengandung"..

kak jan tersenyum..hehee dah agak daa..marah akak kejap jer..

saya pulak diam..membatu diri(jangan jadi batu sudah)

hehee..pengalaman ramadan..

ya Allah..semoga saya jadi lebih baik dari kesilapan saya hari ini..amiin