Winking Line Smiley

Sabtu, 17 Julai 2010

mengapa...


hari nie ada sorang jejaka meluahkan perasaan kepadaku..Ya allah..bantulah daku..kuatkan daku..jangan sampai daku terpedaya dengan pujuk rayunya..janganlah roboh dan goyah segala prinsipku selama nie..

Daku lemah ya Allah..hanya padaMu daku menyembah dan menyandar harap agar daku tidak rebah....

Rasa hairan sentiasa bertandang di hatiku..mengapa!!!
MENGAPA saya yang awak suka?? jawapannya simple..sebab saya cantik..tengok gambar cantik laa kalau real?? hah sape nak jawab..adohh mak oii..

fahamilah saya..suka awak hari ini belum tentu hari esok..dan masa hadapan..banyak lagi perempuan yang awak akan jumpa..yang jauh lebih cantik :)
awk,saya anggap awak sebagai teman saya k :) tak boleh lebih dari itu,saya takut padaNya...
saya tau,lelaki dan perempuan tak boleh jadi kawan rapat! kita ada agama yang membataskan kita..yang menunjuk jalan yang lebih baik..



alangkah baiknya jika awak megetahui,memahami dan menghayati bait tersirat apa yang saya nyatakan..Ya Allah..bantulah daku insan yang kerdil ini..